2006-06-08

Mijn photoshoot

Het baasje wilde mij eens lekker op de foto zetten. Zoiets heet geloof ik een photoshoot. Ach, van mij mag hij hoor!

Rasheed kijkt in een openbare afvalbak.
Rasheed kijkt uit, staande op een afvalbak.
Honden zijn hier niet toegestaan, maar katten en kinderen wel.
Als je als kat moe bent van het wandelen, is het goed te rusten.
Ik zou het er eens lekker van nemen, Rasheed!
Rasheed en profil.

Zo, ik hoop dat je het net zo mooi vond als het baasje. En ikzelf? Ik ben gewoon mijn mooie eigen zelf ;-)

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Rasheed je staat prachtig op de foto's. Misschien is een carriëre als fotomodel voor je weg gelegd. Kopjes Dio, Es en Fiëra

donderdag, 08 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina