2006-06-02

Even wat flitsende actie

Aangezien ik vandaag wrs toch niet naar buiten ga, speelde het baasje even met mij. Het gaat er dan nogal wild aan toe, omdat ik de energie die ik normaal stop in wandelen in het spelen stop.

Vandaag is het een ringetje aan een koordje.

Rasheed springt naar een touwtje
We beginnen maar eens tegen de muur opspringen.


En dat kan er soms heel ingewikkeld uitzien.


Het baasje vindt hier dat ik zijn voeten aanbidt, maar ik wil gewoon spelen.

Rasheed kijkt omhoog met zijn poten om een broekspijp
En natuurlijk kijk ik als ik geroepen wordt. Ik ben een goed opgevoede kat.

Rasheed springt naar een touwtje
En hier de superflitsende actiefoto uit de titel van dit logbericht.

Dat was weer even leuk spelen met het baasje. Niet zo leuk als buiten wandelen, maar het kan er wel mee door.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden: