2006-06-06

Bengel wordt begraven



Hier is een filmpje waarin Bengel in een tas wordt gedaan, met de trein naar Tilburg gaat en daar in de tuin van de zus van het baasje wordt begraven. Ik mocht voordat Bengel wegging nog een rondje om de tas maken en hem een afscheidskusje geven.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

4 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Hoi Rasheed,
Vond het heel indrukwekkend om te zien hoe Bengel werd begraven, hoop dat je baasje nu de rust kan vinden en het afschijt kan verwerken,
Sterkte,
Liefs butterfly

dinsdag, 06 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Hey Rene....ik heb het filmpje gister al gekeken, wat een mooi afscheid.. enne die beesies bij je zus zijn ook heel erg mooi.. zijn dat ook Bengalen?
Enne de relaties tussen de katten van ons is echt raar hoor...De ene keer is Breezer dit met Fortune en de andere keer met Gremlin...En soms liggen ze met z'n 3tjes tegen elkaar aan te slapen en dan weer allemaal apart...
Het zijn rare wezens katten, maar geven ook heel veel gezelligheid..
Een fijne dag vandaag.... Het wordt mooi weer, dus ga je wandelen met Rasheed?
Liefs Joannie

donderdag, 08 juni, 2006  
Blogger Rene schreef...

@Joannnie: Ja, dat zijn allemaal Bengalen bij mijn zus. En of ik ga wandelen met Rasheed, volg gewoon de berichtjes op Dagboek van Rasheed en je weet het.

donderdag, 08 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Oh gossie,
ik lees het nu pas. Was de hele week nog niet op weblogland geweest. Nog gecondoleerd met Bengel. Ja, hij was al oud en niet in orde. Maar het zal toch een heel gemis zijn.

Groetjes van Esther en Balou

zondag, 11 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina