2006-06-02

Niet naar buiten vandaag

Het baasje geeft Bengel nu elk uur een spuitje in zijn bek met fijngemalen en met water aangelengd blikvoer. Die 10 ml geven kost het baasje 10 minuten en daarna kan Bengel 50 minuten uitrusten van het "gedoe".

Bengel zit in de reiskooi
Hier zie je Bengel vlak na die 10 minuten.

Bengel hangt over de waterbak
Vaak gaat hij een paar minuten later even bij de waterbak zitten, maar hij drinkt er niet meer uit.

Strakjes gaat het baasje naar de dierenarts om Bengels bloed te laten testen. Het wordt erg spannend, want als Bengel hopeloze nierwaarden heeft, zal ik hem misschien nooit meer terugzien.

Als ik hem wel terugzie, zal ik wrs vandaag niet meer naar buiten gaan. Bengel vraagt immers alle aandacht. Ik wil heel graag naar buiten, maar ik wil nog liever Bengeltje terugzien.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Ik wens je heel veel succes vandaag!

vrijdag, 02 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina