2006-05-28

Bengel weer "beterder"

Ik weet niet hoe ik het ander kan laten opschrijven door het baasje, want Bengel is aan de beterende hand, hij is meer beter dan hij gisteren was—en toen was hij al beter dan de dag ervoor.

Bengel zit voor een open balkondeur

Zoals je kunt zien op de foto doet Bengel weer de dingen die een kat graag doet: naast op zijn favoriete plekjes liggen, naar buiten kijken.

Bengel heeft vannacht ook weer normaal blikvoer gegeten en hoeft waarschijnlijk vandaag geen dwangvoeding meer te ondergaan. Hij had niet alle blikvoer opgegeten, maar het baasje vond dat Bengel, samen met wat hij gisteravond zelf en over de dag via dwangvoeding gegeten had, wel genoeg had gehad.

Wat er nog over was had het baasje met een cellofaantje overdekt en even in een open kast gezet, terwijl hij wat anders ging doen. Ah, dacht ik, daar is mijn kansje. Ik probeerde het blikvoer er uit te jatten en daardoor viel het glazen bakje met blikvoer op de grond kapot. Gelukkig dat er een cellofaantje over zat, want anders had het in duizend stukjes gelegen op het tapijt.

Dat werd dus stofzuigen voor het baasje, omdat het bakje ook nog eens in een set metalen bakjes met droogvoer stonden. Het was echt een beetje een troep geworden.

Nou ja, alles voor een brokje, zullen we maar zeggen. Het baasje werd niet boos, maar zuchtte en ruimde alles dan maar op. Ik houd hem wel bezig, hè ;-)

   ^. .^
Kopje van Rasheed.