2006-05-26

Spelen is mijn lust en mijn leven

Ondanks dat het baasje zoveel aandacht aan Bengel geeft, kan ik me goed amuseren. Er liggen hier genoeg dingen waar katten mee mogen spelen (en dingen waar katten niet mee mogen spelen), dus ik vermaak me wel.

Rasheed bijt in een koordje

Hier had ik een oud koordje van een regenjas die gebombardeerd is tot kattenspeelgoed. Er zitten van die leuke oranje balletjes aan waarop je kunt kauwen en touwtjes wegslepen is ook een tof spelletje.

Ik hoop dat jullie net zoveel pret beleven als ik. Het leven is te leuk om je te vervelen.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Ach het hoeven geen dure speeltjes te zijn. Wij hebben een lange rode veter waar we gezellig mee kunnen spelen. Kopjes Dio, Es en Fiƫra

zaterdag, 27 mei, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Hey Rasheed,
wij spelen graag met de dop van een flesje of van de deodorant.. maar ook met muizen, touwtjes en zo!
Vandaag hadden we een lekkere luierdag, we lagen met z'n drietjes languit op het grote bed...en wat een ruimte hadden we zeg!
Fijne avond en alvast voor morgen een fijne zondag
Enne, geef bengel een knuffel van ons
liefs Joannie en de kattenbeessies

zaterdag, 27 mei, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina