2006-05-29

Moe na een fikse wandeling

Gisteren mocht ik niet naar buiten. Ik weet niet of het te maken had met al die kinderen die op het pleintje stonden te nietsnutten en dingen kapot te maken (ook het gaas op ons balkonnetje, waar het baasje niet zo over te spreken was), of dat hij geen zin had, ik weet het niet. Om een beetje af te reageren heb ik maar hier en daar mijn tanden in gezet, wat het baasje ook niet op prijs stelde.

Dus vanmorgen ben ik weer in sneltreinvaart door de buurt gelopen. Een beetje te snel misschien, want achteraf was ik echt moe. Ik heb toen een bakje blikvoer gehad (jammie!) en ben een poos gaan slapen.

Rasheed ligt in een mandje

Toen het baasje na een hele lange tijd terugkwam van boodschappen doen, kregen Natasha en ik lekkere brokjes. Tash en ik hebben nog even gespeeld en vielen toen in elkaar pootjes in slaap.

Natasha ligt achter Rasheed

Zie vooral het witte vuistje van Natasha onder mijn lichaampje. Daaraan kun je wel zien dat we verzot op elkaar zijn.

Zo, ik ga nog even een kattenslaapje doen (gaaaaap).

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Lekker he, al die hangjeugd die uit verveling maar andermans dingen gaat slopen. Helaas is het hier ook schering en inslag.

Een goede reden om te gaan verhuizen.

Hopelijk vandaag voor jullie weer een betere dag, na vandaag neemt in ieder geval de regen af. Dat is wel iets om vrolijk van te worden.

Knufje aan alle poezels en liefs voor jezelf René!
Marleen xxx

dinsdag, 30 mei, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina