2006-06-01

Het gaat maar zozo met Bengel

Bengel heeft vannacht en vanmorgen weer niet gegeten. Het baasje heeft daarom om kwart voor twee vanmiddag dwangvoeding gegeven en om kwart over drie (dus maar een paar minuutjes geleden) wilde Bengel ineens weer wel eten.

Bengel eet een hapje blikvoer

Natuurlijk lustte ik ook wel een likje, maar het baasje vond het beter dat ik even wachtte en Bengel zelf liet eten.

Ik lag eigenlijk te slapen, omdat ik vanmorgen weer een lange wandeling heb gemaakt. We zijn een uur weggeweest en eigenlijk had ik wel langer weg willen blijven, als ik niet zo moest drukken. Het was ook weer nodig om zo ver te wandelen, want ik was al twee dagen niet meer buiten geweest vanwege het slechte weer. Gelukkig was het vanmorgen vroeg even een uurtje droog, zodat het baasje en ik konden genieten van de buitenlucht.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Wat zal je baasje zich zorgen maken om Bengel. Hopen dat het nu wel zo blijft dat ie zelfstandig eet. Fijn voor je Rasheed dat je weer lekker buiten kon wandelen. Kopjes Dio, Es en Fiƫra

donderdag, 01 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina