2006-05-25

Spelen met een frutseldingetje

Op de foto zie je me spelen met zo'n klein frutseldingetje dat je het bijna niet kunt zien. Het speeltje zat ergens bij en kostte het baasje dus niks extra's. 't Zijn de kleine dingen die het doen.

Rasheed speelt

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Ik heb ook een frubseltje. Het is klosje van veertjes wat aan een slinger heeft gehangen. Die slinger heb ik natuurlijk allang kapot gemaakt. Maar dat pluimpje wat eraan hing heb ik nog steeds. De veertjes zijn inmiddels ook al helemaal kaal en weggevreten. Maar nog steeds is het een favoriet speeltje van mij:)

Groetjes van Balou

vrijdag, 26 mei, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

ik heb een muis die nu helemaal kaal is. Mijn favoriete speeltje, nog steeds!

vrijdag, 26 mei, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina