2006-05-22

Bengel weer naar de dierenarts geweest

Bengel heeft iets gekregen tegen de koorts, daarom is dit wat hij het eerste wilde doen:

het beginnetje is er, Bengel eet weer

Hij heeft niet veel gegeten, maar ik mocht weer niks hebben. Ik denk dat het baasje het restje strakjes aan Bengel geeft.

Ik was vanmorgen trouwens wel wezen wandelen met het baasje. Het was een kort stappetje, want ik vond het nogal eng met al die wind en die bouwvakkers in de buurt.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Wat is dat toch met dat arme beestje, dat ie steeds koorts heeft. Wat zegt de DA ervan?
Zielig hoor.

Geef hem maar een dikke knuf en zorg maar goed voor hem Rasheed.
Poezels kunnen dat heel goed.

Liefs, Marleen xxx

maandag, 22 mei, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

De dierenarts hoopt dat Bengel nu weer wel beter wordt. Krijgt hij weer een terugval, dan zal er bloed afgenomen worden om te testen op een besmettelijke ziekte. Test hij dan positief, dan mogen Natasha en ik ook bloed geven aan de dierenarts voor een testje.

maandag, 22 mei, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina