2006-05-24

Als een Bengaal kon zwemmen...

Gisteren ben ik met het baasje wezen wandelen in het park hier in de buurt. Ik vind het nu extra leuk, omdat er jonge eendjes zijn. Mijn jachtinstinct speelt helemaal op.

Maarre... ik kan niet zwemmen, niet echt. Tenminste, ik heb het nog nooit gedaan. Het enige wat ik kan doen is van de waterkant toekijken hoe de eendjes mij uitlachen. Ik ben ook zo'n slechte eend in hun kraaloogjes. Maar als ik kon zwemmen, nou dan...



   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

3 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

haha ik zat echt te wachten tot rasheed in het water sprong...mooi niet dus.

woensdag, 24 mei, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Schitterend dat filmpje, elk moment verwacht je dat hij het water in springt.
Ik heb wat leuks met me site uitgehaald, je moet zeker even kijken, misschien zie je jou naam of reactie ook voorbij komen. Het is echt leuk. Hier is de link: http://www.netdisaster.com/go.php?mode=manif&url=http://sjoukjes.web-log.nl
Ik kom je gelijk even gedag zeggen omdat ik een zomerstop heb ingelast.
Groetjes en tot na de zomer! Sjoukje

donderdag, 25 mei, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik heb het ook eens geprobeerd in de vijver in de tuin hier. Ik zag ook goudvissen zwemmen dus ik was natuurlijk nieuwsgierig. Nou ik heb het geweten hoor!!!! Ik heb al 2 keer een nat pak gehad:(
Dus nu pas ik wel beter op en laat de visjes met rust. Alleen af en toe wat drinken uit die vijver. Dat doe ik nog wel. Maar wel voorzichtig hoor;)

vrijdag, 26 mei, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina