2006-05-19

Stroomstoring

Gisteravond was er bij ons een grote stroomstoring. Alle lichten deden het niet meer en het baasje had waxinelichtjes neergezet om nog wat te kunnen zien. Het leek net Kerstmis.

Het vervelende voor ons was wel dat het baasje zowat met de kippen op stok ging. Om half elf lag hij al op een oor, terwijl hij anders pas na twaalven naar bed gaat. Ik heb mijn keeltje nog laten klinken, maar het mocht niet baten.

Het fijne was dat het baasje vanmorgen vroeg opstond, zo rond zes uur, zodat ik nog lekker kon rondrennen in het huis terwijl de laatste restjes van de storm aan het uitrazen was. En aangezien ik een echte morgenkat ben, vond ik dat eigenlijk wel best.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Ff proberen hoe dit nu weer werkt.
Jullie hebben dus last gehad van de stroomstoring, wij gelukkig niet. Moet er niet aan denken om met alle kids in een stroomstoring te zitten.

Hoe gaat het nu met Bengel? Knapt hij op?? Hoe komt het dat hij steeds koorts heeft - infectie in de darmen? Arm beestje, geef hem maar een zacht knuffeltje van me.

Dat weblog gedoe bevalt me niet zo erg, volgens mij heb ik met dat ene logje nieuwe stijl al gelijk de helft van mijn maandelijkse upload gebruikt. Ik zie het wel als ik er weer een plaats. Mocht het zo snel gaan, dan vertrek ik toch maar naar punt.nl

Fijn weekend Rene, liefs en beterschap aan het zieke poezeltje, Marleen xxx

zaterdag, 20 mei, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina