2006-05-22

Bengel heeft hoge koorts

Gisteravond wilde Bengel toch niet meer eten of drinken. Hij was gloeiend warm en voelde zich duidelijk ellendig. Vanmorgen was het erger geworden. Voor het geven van een pilletje moest het baasje eerst een beetje water met een spuitje (zonder naald) geven, omdat zijn mond zo droog was.

Bengel ligt voor Pampus

Dat hoorde ik tenminste toen het baasje vanmorgen de dierenarts belde. Hij gaat er vanmiddag mee langs de dierenarts. De nieuwe antibiotica heeft dus niet geholpen.

Niet dat het me heel veel kan schelen, want ik wil nu wel eens naar buiten. Gisteren ben ik niet geweest en ik wil heel graag. Ik zie het baasje al het tuigje pakken, dus lang kan het niet duren.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Oh..Bengel, wat erg dat je nu weer koorts hebt. Ik las het bij Balou en toen heeft mijn vrouwtje jullie blog gelezen. Ik hoop, wij allemaal trouwens, dat het toch snel eens over gaat. Dag lieverd. Een hele dikke knuf van Sid,

maandag, 22 mei, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina