2006-05-16

Bengel weer ziek

Al die prikjes bij de dierenarts, de afgelopen vijf dagen, hebben niets opgeleverd. Bengel was gisteren weer ziek geworden. Hij is naar de dierenarts geweest, waar hij 39,1 graden had (1,1 graden koorts dus) en uitgedroogd bleek te zijn. Hij kreeg een nieuw antibioticum, ontstekingsremmer en vocht toegediend via een infuus.

Bengel ligt ziek op bed

Bengel krijgt nu nieuwe pilletjes mee naar huis, maar als hij weer de hele dag op het bed van het baasje ligt (zoals de foto hierboven), moet het baasje weer met Bengel naar de dierenarts voor contrôle.

Ik vind het wel zielig, hoor, dat Bengel zo vaak naar de dierenarts moet. Mij niet gezien. Het baasje heeft de afgelopen week al meer dan 100 euro uitgegeven aan Bengel. Daaraan kun je wel zien hoeveel het baasje van Bengel houdt.

En van mij niet minder, want direct toen het baasje thuiskwam, zijn we samen een eindje gaan wandelen. Jippie, dat is fijn.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

4 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Zag je reactie toevallig bij over.web-log. Zelf ben ik over gestapt van web-log naar punt.nl.
Ik vind het daar mooier dan op weblog.

Maar ik hoop dat bengel gauw opknapt hoor. Weet wat het is als je kat ziek is. Heb er zelf ook 8 alleen praat ik er niet vaak over op mijn punt.

dinsdag, 16 mei, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Wat sneu dat Bengel nog steeds ziek is en nog niet echt een beetje opknapt. Hopelijk help het nieuwe pilletje en hoeft hij niet meer terug naar de DA.
Bengel knap maar gauw op hoor!
Kunff Sjoukje

dinsdag, 16 mei, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Ach gossie Bengel. Hopelijk helpen de nieuwe pilletjes.
Wij zitten nu midden in de verhuizing met onze log bij weblog. En ik kan wel janken bij mijn 1e indruk. Blééééééééé
En kan nog niks veranderen want ze zijn nog bezig:(

donderdag, 18 mei, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Dag lieve Bengel, tante Leny wordt ook wel een beetje verdrietig als ze van je zieke lijfje hoort. Hoop dat je gauw weer een beetje opknapt. Een vette kop van je kleine zusje Benjamina (die nu constant voer ter beschikking heeft en juist een hele dikke buik heeft :-))

zondag, 21 mei, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina