2006-05-16

Kooitraining

Wij katjes moeten soms wel eens naar de dierenarts. Daarvoor heeft het baasje een kooi en omdat wij niet bang voor die kooi mogen zijn, staat hij iedere dag gewoon in de kamer, met een lekker poezenkleedje er in. Soms krijgen we er ook wel eens eten in. Zoiets noemt hij "kooitraining".

draaiend in de kooi

Gisterenavond wilde ik weer eens in die kooi slapen en het baasje heeft hier deze foto's bij gemaakt.

mijn plekje gevonden

Was ik bijna vertrokken, kwam Nataaha bij me liggen. Waar ik ben, moet zij ook zijn.

Natasha komt er bij

De kooi is fijn om in je eentje in te liggen, maar met z'n tweetjes is hij toch wel vol, laat staan met zijn drieën. Daarom heeft het baasje nog een kooi voor ons. Een heel andere kooi, maar die laat ik een andere keer nog wel eens zien.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.