2006-05-11

Bengel ziek

Bengel ligt op bed

Bengel is sinds gisteren ziek. Zag je hem op het bed liggen op de video? Daar lag hij vanmorgen nog. Ik heb van het baasje gehoord dat hij alleen van het bed is gegaan om te plassen en dat ging stapje voor stapje (stapje en dan zitten, stapje en dan zitten). Het baasje vertelde dit toen hij de dierenarts belde, waar hij vanmiddag naar toe gaat.

Rasheed speelt met Bengel

Zelfs toen ik een beetje met Bengel wilde spelen, bleef hij gewoon liggen, alsof ik niet bestond. Ja, hij had wel door dat ik er was, want hij zwiepte met zijn staart, maar normaal rent hij dan weg om van me af te zijn en nu dus niet.

Bengel moet dus wel ziek zijn. Och, arme kat!

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

P.S. Ik laat nog wel horen wat het baasje van de dierenarts te horen heeft gekregen.