2006-05-10

Hallo, ik ben Rasheed

Ik heet officieel Batifoleurs Rasheed, maar mijn roepnaam is Rasheed. Ik ben een je weet wel kater en een raskat. Mijn ras noemen ze Bengaal en de kleur van mijn velletje spotted. Ik ben dus een spotted Bengaal.

Dit is een logje voor wie mij nog niet kent. Ik heb een poosje logjes geschreven op web-log.nl, maar het baasje vond dat niet goed genoeg meer en nu mag ik hier mijn stukjes voor jullie schrijven.

Vroeger ben ik naar een paar kattenshows geweest, maar dat vond ik maar niks. De hele dag naar die enge mensen kijken die langs je kooi lopen is niets voor mij. Ik wil lekker kunnen ravotten en rondlopen. Zitten in een kooi is me te saai. Bengalen zijn namelijk heel actieve katten en ik ben geen uitzondering.

Op dit moment woon ik samen met mijn beste kattenvriendinnetje Natasha en mijn baasje René. Nu schrijf ik wel "baasje", maar eigenlijk is het personeel. René probeert het mij zoveel naar mijn zin te maken. Zelfs zo erg dat hij bijna elke dag een klein uurtje (soms veel langer) met me gaat wandelen, zodat ik de buurt onveilig kan maken. Als het te eng wordt, pakt René me op en beschermt me tegen opdringerige honden en kinderhandjes.

Dat was het wel zo'n beetje voor nu. Blijf lezen, dan kom je meer van mij te weten...

   ^. .^
Kopje van Rasheed.