2006-07-05

Vroege wandeling

Vanmorgen is het baasje al heel vroeg opgestaan en net voor zeven uur gingen we al de deur uit voor een wandeling van ruim 40 minuten. Ik heb veel gras gegeten en de buurt verkend. Het tempo was sneller dan gisteren, want ik heb geen een keer languit op de stoep gelegen, omdat het zo warm was. Het was eigenlijk best wel lekker.

Rasheed loopt op balkon
Hier zie je me toen ik pas terug was van mijn wandeling. Ik stap nog even het balkon op om mijn "koninkrijkje" te overzien. Ik zie er vorstelijk uit, dus mag ik dat toch wel schrijven?

Enfin, het was weer een ouderwetse leuke wandeling.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Hallo Rasheed, Vanmorgen ging het nog wel maar lig je nu ook zo te puffen? Nou wij wel en dan heeft het vrouwtje nog wel alles tegen elkaar open gezet. Soms een briesje maar nog steeds puffen. Kopjes Dio, Es en Fiƫra

woensdag, 05 juli, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina