2006-06-27

Wandelen aan het water

Ik heb net weer een wandelingetje gemaakt.

Rasheed loopt op stoep

Ik mocht weer in het riet spelen.

Rasheed in het riet

Ik kon me er lekker in verstoppen.

Rasheed diep in het riet

Natuurlijk nam ik ook een hapje van het riet. Voor mij is het gewoon extra lang gras.

Rasheed

En af en toe moet je ook een plasje doen; dan maar in het riet.

Rasheed

Het baasje heeft ook een filmpje van mij aan de waterkant gemaakt. Niet zeeziek worden, hoor!



   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

4 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Goh Rasheed, wat wij ons steeds afvragen, of je nooit vast komt te zitten met je lijntje in het riet. Volgens ons woon je wel in een erg mooie omgeving. Kopjes Dio, Es en Fiƫra

dinsdag, 27 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

@tara: Nee hoor, het baasje zorgt er wel voor dat zoiets niet gebeurt. Als ik te ver wegloopt, kijg ik een ruk aan de lijn en dan weet ik dat ik terug moet lopen.

dinsdag, 27 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Hoi Rasheed, was dat gras lekker? Het lijkt wel een beetje op kattengras en dat vind ik echt heel lekker. Mijn secretaresse probeert steeds foto's van me te maken als ik dat zit te eten, maar het is lekker nog niet gelukt. Hahahaha... moet ze maar sneller zijn...

Kopje van Gijs

woensdag, 28 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Ja, Gijs, ik vind niks lekkerder dan gras dat in het wild gegroeid is. Ik ben meestal heel kieskeurig wat mijn gras betreft. Ik zal niet snel twee dagen achter elkaar van hetzelfde polletje gras eten. Losse polletjes zijn trouwens lekkerder dan een gazon. Gazongras smaakt nogal bitter.

kopje terug van Rasheed

woensdag, 28 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina