2006-06-29

Spelen voor het slapen gaan

Iedere avond voordat wij in de huiskamer gaan slapen, speelt het baasje nog even met Natasha. Hier zijn een paar fotootje die hij vanavond laat maakte.

Natasha speelt
Natasha speelt
Natasha speelt

Zo en nu lekker slapen.

   ^_ _^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Goedemorgen Rene, je hebt weer genoeg leuke logjes neergezet terwijl ik even niet keek...

Hartstikke leuke foto's, vooral die van die plas buiten, haha. Dat willen alle katten het liefst he, buiten plassen.Da's natuurlijk véél lekkerder.

Knuffies aan de poezels en veel liefs, Marleen xxx

donderdag, 29 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Hoi René, dank voor je bezoekje aan mijn weblog. Mooie katten heb je zeg! En leuke foto's om te zien. Filmpjes moet ik thuis even bekijken, gaat hier op het werk niet :-). Wat betreft het geen gras geven [Kenji] gaat dat op dit moment helaas niet want we hebben meer dan de helft van de tuin met gras. Mocht dit wel de oorzaak zijn dan gaat het er natuurlijk uit, hoef ik niet over te denken, maar vooralsnog wacht ik even de uitslag vrijdag af. Ik houd jullie via mijn log op de hoogte.

Groetjes,
Maret.

donderdag, 29 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina