2006-07-03

Het blijft maar warm!

Ik heb net een wandelingetje gemaakt van een half uurtje, tussen half zes en zes uur. Pfieuw, wat is het nog warm, zeg en het blijft maar warm.

Rasheed ligt op tafel
Ik wist op een gegeven moment niet eens meer of ik rechtop stond of lag.

Rasheed ligt op tafel
Oh ja, ik lag uitgeteld op de tafel...

Onderweg heb ik ook talloze malen op de grond gelegen. Het ging echt heel langzaam en dan telkens even uitpuffen van al die hitte. Af en toe vond het baasje het veel te lang duren en zette me op mijn vier pootjes, om na een paar meter weer in de schaduw neer te ploffen.

Een stukje waar ik normaal een kwartiertje over doe, ging nu in een half uur.

Hoe is ook zo verrekte warm, zeg maar heet.

   ^. .^
Een likje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

4 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Ja, met dit warme weer ben ik ook niet vooruit te branden. Ik ben wel buiten in de tuin geweest vandag. Maar ik mocht alleen maar in de schaduw komen. Dus heb ik bij de keukendeur op de koele tegels gelegen en de hor bleef open zodat ik ook binnen op de koude vloertegels kon liggen als ik wilde. Maar nu is de zon achter uit de tuin en scharrel ik nog even lekker tussen de plantjes:)

Groetjes van balou

maandag, 03 juli, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Tja, als je zwart bent, vang je nog meer warmte op dan ik. Witte katten zijn nu in het voordeel.

maandag, 03 juli, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Ja Rasheed, je moet ook niet buiten gaan wandelen met die hitte! Ik ben lekker op de vloer gaan liggen en heb geeist dat de secretaresse de ventilator aanzette. Dat was wel lekker!

Kopje van Gijs

dinsdag, 04 juli, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik zou wel willen reageren, Gijs, maar het is nu al zo snikheet...

dinsdag, 04 juli, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina