2006-06-30

Spelen voor het slapen gaan 2

Ach, die Natasha vindt het zo leuk om met het baasje te spelen voordat ze gaat slapen. Ik ben dan meestal al veel te moe, omdat ik overdag al gewandeld heb. Hier zijn dus een aantal kiekjes die het baasje onder het spelen maakte.

Natasha speelt voor slapen gaan
Natasha speelt voor slapen gaan
Natasha speelt voor slapen gaan
Natasha speelt voor slapen gaan

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Leuke foto's zijn het weer geworden. Met de simpelste dingen kunnen ze zich al uren vermaken, heerlijk om te zien. Als het wormentijd is kan Ginger zich hier uren mee amuseren. Een goed alternatief in de niet-wormentijd is voor haar een sliert spaghetti :-).

Groetjes,
Maret.

vrijdag, 30 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik vind het ook heerlijk om nog eventjes met het vrouwtje te spelen voordat ze gaat slapen. Meestal ligt ze al op bed voordat ik kom. Want ik heb dan meestal net geen slaap. Ik kom meestal pas een half uurtje later. En dan slaap ik ook direct.
De laatste tijd vind ik het erg leuk om te voetballen met het vrouwtje. Zal wel door al dat gevoetbal op tv komen:)

Groetjes van Balou

zaterdag, 01 juli, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina