2006-07-12

Onder het tafelkleed

Ik heb zelf een leuk spelletje bedacht als kitten en ook tegenwoordig ik speel het nog wel eens.

Rasheed onder tafelkleed
Namelijk onder het tafelkleed kruipen vlak voordat het op tafel gelegd wordt.

Rasheed loert vanonder het tafelkleed
Natuurlijk kom ik er wel weer onderuit als het baasje het kleed voor me optilt.

Rasheed springt vanonder het tafelkleed
En dan springt er wel weer onder vandaan.

Soms is het baasje er niet op tijd bij of is hij het vergeten en dan ligt het tafelkleed op de grond. Ik ga dan niet met het tafelkleed rondlopen of zo, maar kruip er netjes op de grond onder vandaan. Alleen deze keer niet. Deze keer tilde het baasje het kleed voor me op.

Hier is een oude foto van toen ik nog maar tien maanden was en het spelletje ook al speelde.

foto van vroeger

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden: