2006-07-08

Een nieuw Whiskaskussentje

Het baasje heeft vandaag voer gekocht bij Jumper dierensupermarkt. Daar kreeg je bij aankoop van 20 euro een lekker ligkussentje voor de kat kado. Natuurlijk wilden we dat wel eens even besnuffelen.

Rasheed en het Whiskaskussentje
Hier zie je dat ik er meteen bij was zodra het kussentje uitgepakt was.

Natasha en het Whiskaskussentje
Het baasje legde het op de grond, zodat Natasha er ook aan kon snuffelen.

Rasheed en Natasha en het Whiskaskussentje
Maar natuurlijk ben ik er weer bij als er iets leuks te doen valt. Natasha houdt het voor gezien, want die houdt toch niet zo van nieuwe dingen.

Dat was weer een grondige inspectie van het nieuwe kussentje...

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Mijn vrouwtje had exact hetzelfde kussen voor mij meegenomen. Alleen heb ik er eigenlijk nog niet zo op gelegen. Wel aan gesnuffeld. Maar ik neem toch nog liever mijn oude vertrouwde kussen. Die voldoet nog prima:)

Groetjes van Balou

zaterdag, 08 juli, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Het baasje heeft truukjes om ons te laten wennen aan zo'n kussentje. We krijgen er brokjes bij in de buurt en als we er toevallig op gaan liggen, krijgen we een flinke aaibeurt.

zondag, 09 juli, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina