2006-07-11

In de keuken

Ik was even in de keuken aan het rondkijken.

Rasheed staat bovenop keukenkastje
Hier sta ik bovenop het keukenkastje en kijk naar buiten.

Rasheed staat bovenop keukenkastje
Natuurlijk kijk ik ook even wat er voor de rest in de keuken te doen is.

Rasheed ruikt aan douchedeur
Ach, hier doucht het baasje.

Rasheed zit op krukje
Dit is een handig krukje om op te zitten.

Rasheed ruikt aan onderste keukenkastje
Ik wil weer ergens op klimmen.

Rasheed klimt op aanrecht
Kijk, zo gaat dat.

Het hoeft niet altijd een spectaculaire wandeling te zijn. Ik kan me best vermaken als ik thuis ben.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Och ja Rasheed, ook in huis is altijd van alles te beleven. Kopjes Dio, Es en Fiƫra

dinsdag, 11 juli, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina