2006-06-26

Ontspannen slapen

Ik kan heel diep slapen en dan ligt ik er heel ontspannen bij...

Rasheed ligt te slapen

   ^_ _^
knor-knor van Rasheed

Sleutelwoorden:

3 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Lekker he, zo ongegeneerd erbij liggen. Ik vind het wel mooi dat je bijna helemaal gecamoufleerd bent!

Kopje van Gijs

maandag, 26 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Whoehahahaha,
mijn vrouwtje zegt dat je er inderdaad héél erg ontspannen bij zit. Begrijp jij het? Ik niet hoor. Zo lig ik namelijk ook wel eens als ik foto's bekijk.
Snap niet wat die 2-beners daar nu lacherig over doen??????

maandag, 26 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Nou jij ligt er zeker heerlijk bij. Een mooie kat als jij moet van tijd tot tijd natuurlijk ook de wat minder in het oog lopende kanten laten zien. En dan is het een met het ander combineren een goede oplossing; dutten <--> showen.

Knufje, Marleen xxx

dinsdag, 27 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina