2006-07-14

Een flinke wasbeurt

Natasha kruipt nog vaak bij me en dan krijgt ze van mij een flinke wasbeurt. Ik was al haar plekjes waar ze zelf niet bij kan. Heerlijk vindt ze het. Geen wonder dat ze vaak terugkomt voor een poetsbeurt.

Rasheed wast Natasha

Rasheed wast Natasha

Rasheed wast Natasha

Rasheed wast Natasha

Rasheed wast Natasha

Dat waren heel wat fotootjes. Het baasje heeft namelijk een nieuw fototoestel, met veel mogelijkheden. Ik vind het allemaal best, als hij ons maar brokjes geeft en met mij gaat wandelen.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Zo'n wasbeurt laat ik ook niet voorbij gaan hoor. Lekker makkelijk. Heb je zelf niet al die haren aan je tong zitten:)

Groetjes van Balou

vrijdag, 14 juli, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina