2006-06-24

Een kattenmatje voor Natasha

Het baasje heeft een poosje geleden een matje voor ons gekocht. We hebben het een hele tijd links laten liggen, maar sinds een paar dagen gaat Natasha er op liggen. Ik niet, hoor, maar Tash is natuurlijk een heel andere kat als ik.

Natasha ligt op matje

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Ik heb een kussen die lijkt op de rode kater van Jan Jans, maar ik lig toch het liefste gewoon lekker op een eetkamerstoel of in mijn speeltunnel. En op de plek waar het vrouwtje altijd zit;)

Groetjes van Balou

zaterdag, 24 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Lijkt me erg lekker liggen dat matje. Wij liggen overal. Soms zijn de mandjes favoriet (nu te warm voor) of op de krabpaal of op bed en ga zo maar door. Fijn weekend. Kopjes Dio, Es en Fiƫra

zondag, 25 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina