2006-06-22

Speelgoedtijger

Het baasje heeft ooit eens in de winkel een speelgoedtijger voor ons katjes gekocht. Toen speelde ik er een paar dagen mee en verloor er al snel belangstelling voor. Op een gegeven moment heeft het baasje speelspray gekocht om op kattenspeeltjes te sprayen en dat werkt voor mij.

Rasheed met speelgoedtijger

Ik heb er even lekker mee gerollebold, tot ik er geen zin meer in had en wat anders wilde doen. Ach, speelspray werkt dan wel misschien, maar niet voor lang. Pech gehad baasje, je zult toch echt zelf met me moeten spelen. Niet dat hij dat erg schijnt te vinden.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

hey rasheed
jullie hebben wel veel beleefd de laatste dagen, maar ik ben weer hele maal bijgelezen...
Wat een mooie knuffel hebben jullie..dan moet het baasje er meer veel van die spray op doen dan kan je veel spelen!
weltrusten voor strakkies
liefs Joannie

donderdag, 22 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina