2006-06-17

Lange wandeling in het park

Ik heb een lange wandeling van anderhalf uur gemaakt met het baasje in het park. Eerst was ik even bang van een stel kinderen, maar daar waren we snel aan voorbij. Toen gingen we rond een plas hier in de buurt lopen, in een park. Daar speelden ook kinderen, maar ik kon me verstoppen in het riet aan de waterkant.

Rasheed in het riet

Eigenlijk wilde ik niet om de hele plas lopen, maar alleen aan de rechterkant. Nu liepen we linksom. Het baasje vond dat het goed was dat ik eens een keertje verder liep. Ik kon niet heel de tijd in het riet lopen; af en toe moest ik de oever op.

Rasheed kijkt in het riet over het water

Na een uur wandelen was ik best wel moe aan het worden en moest ik een beetje uitrusten.

Rasheed rust uit op stoeptegels

Tuurlijk kun je daar niet eeuwig blijven liggen en langzaam aan gingen in een slenterpasje terug naar ons flatje.

Rasheed zit op stoeptegels

Achteraf was ik behoorlijk moe en heb lekker lang geslapen op het koele balkon met een briesje wind op mijn katerwangetjes.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

5 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Jij hebt je portie lichaamsbeweging dus weer achter de rug, Rasheed:)

Groetjes van Balou

zaterdag, 17 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

WIj hebben ook een tuigje, alleen gaan wij er door heel laag lopen en rollen over de grond.

Fijn weekend!

zaterdag, 17 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

@anonymous: Ik sta al heel laag bij de grond en rollen door het zand doe ik ook graag, maar ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt.

Jij ook een fijn weekend!

zaterdag, 17 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Het is nu zondag en we zijn benieuwd of je weer helemaal bent uitgerust van die wandeling van gisteren. Kopjes Dio, Es en Fiƫra

zondag, 18 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

@tara: Ja, dat wel, maar het is weer behoorlijk warm geworden. Daar wordt je slaperig van.

zondag, 18 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina