2006-06-15

In het water gevallen

Rasheed wast zich

Vanavond mocht ik nog even op het balkon. Daar staat een grote bak met water (zo'n 40 liter) en vaak loop ik op het randje. Nu dus ook, maar ik gleed uit en pardoes viel ik er in. Het baasje liet me snel binnen en kwam met een handdoek aanzetten. Dat vond ik niet zo geweldig, want door en door nat was ik niet. Ik heb namelijk een waterafstotende vacht. Dat is wel een voordeel als je een Bengaal bent.

Na een kwartiertje heb ik het meeste water van mijn vacht gelikt en was ik weer droog. Ik mocht weer naar buiten en daar zit ik nu terwijl het baasje dit berichtje voor me intypt.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

En nou was het niet eens zo warm en dan ga jij een duik nemen. Moet je doen als het 30 graden is suffie. Kopjes van Dio, Es en Fiƫra

vrijdag, 16 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina