2006-06-18

Best wel warm

Rasheed ligt op bananendoos

Ik vind het vandaag best wel weer warm geworden. Ik had een lekker stil plekje gezocht om te slapen, op een bananendoos, bovenop een kast. Het baasje kon me even niet vinden, zo goed was ik verstopt, en begon overal naar me te zoeken. En toen ineens had hij mijn nieuwe verstopplekje gevonden.

   ^_ _^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

3 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

hey Rasheed
jij bent er ook zo eentje dat je het baasje maar laat roepen en lekker blijft waar je blijft??
weltrusten voor strakkies
liefs Joannie

zondag, 18 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Oh Rene, wat heb je weer geweldige stukjes over je katten neergezet. Je doet het zo goed, zoals je weet kan ik niet iets leuks neerzetten met weinig woorden. Jij wel. Compliment!!

Ik heb even snel gekeken en ik heb weer veel te veel gemist, ze zijn allemaal even leuk!! En steeds schiet ik even in de lach, proest!!

Bedankt voor de lachtranen ;-)

Liefs, Marleen xxx

maandag, 19 juni, 2006  
Blogger Rene schreef...

@Marleen: Graag gedaan, hoor :-)

dinsdag, 20 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina