2006-06-20

Ik help bij het strijken

Rasheed staat op strijkplank

Ik heb geholpen met het strijken.

Rasheed verfrommelt strijkgoed

Niet door zelf te strijken, maar door het strijkgoed te verfrommelen. Daardoor moest het baasje opschieten met het strijken, anders kon hij helemaal opnieuw beginnen.

Rasheed loopt op straat

Ik wilde namelijk dit doen: lekker wandelen. Ik heb heel lang op een sprinkhaan geloerd, maar hij is me deze keer ontsnapt. De volgende keer zal ik hem hebben. Daarna hebben het baasje en ik nog even gewandeld over het voetbalpleintje achter het flatgebouw.

Ach, zo krijg ik mijn dag en de dag van het baasje wel vol. Als hij wil strijken, help ik hem daar graag bij en als beloning wil ik een fijne wandeling ;-)

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

4 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Gosh Rasheed, kun je hier ook niet een keer komen helpen? Fiëra probeert het wel maar alleen van de wal in de sloot. Heb je trouwens gezien dat ik een gedichtje voor Bengel in één van mijn logjes heb gezet? Kopjes Dio, Es en Fiëra en groetjes van Tara

dinsdag, 20 juni, 2006  
Blogger Rene schreef...

@tara: Maar natuurlijk heb ik het gelezen en er in stilte van genoten. Bij deze dankjewel.

dinsdag, 20 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Hoi Rasheed, kun je mij misschien uitleggen hoe dat strijken in zijn werk gaat? Wij hebben namelijk wel zo'n strijkplankdinges, maar ik heb mijn secretaresse nog nooit zien strijken.

Kopje van Gijs

donderdag, 22 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Zie nl.Wikipedia: Strijkijzer. Ik kon zo snel niets meer vinden over strijken. Ik zal 'ns aan mijn baasje vragen of hij een strijkinstructie wil maken, want hij doet het toch vaak genoeg.

donderdag, 22 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina