2006-06-16

't Is weer speeltijd

Tja, na elven 's avonds mogen we niet meer naar buiten op het balkon en dan gaan wij katjes nog even lekker spelen voor het slapen gaan.

Rasheed kijkt achter gordijn
Eerst kijk ik nog even naar buiten, door achter het gordijn te kijken, terwijl ik bovenop een keukenkastje sta.

Natasha speelt met koordje
Natasha speelt weer fanatiek met een koordje.

Natasha speelt met koordje, Rasheed kijkt toe
En onderwijl kijk ik wat ze ervan bakt.

Rasheed kijkt guitig in camera
Je ziet ook wel op deze foto dat ik in een speelse bui ben.

Rasheed speelt op bed met balletje
Tja, zo'n pingpong- (sorry, tafeltennis-) balletje is een prachtig speeltje, voor op het bed van het baasje.

Je ziet hier maar een paar kiekjes van ons kattenspel, maar ik vind het wel leuke fotootjes. Ik hoop dat jullie ze net zo leuk vinden.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Je bent een gluuder Rasheed. Maar dat is ook wel erg leuk nietwaar. En spelen is het allerleukste. Kopjes Dio, Es en Fiƫra

zaterdag, 17 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina