2006-06-10

Praaaachtig weer

Wat is het toch ineens een prachtig weer geworden! De zon schijnt en de vogeltjes fluiten. Hier en daar hoor ik een toeter en zie ik mensen met oranje dingen rondlopen. En wij katjes? Wij genieten door op het balkon te zitten en liggen.



   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

3 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Ja, Ja we kunnen nog lang genieten. Nog zeker wel 5 dgen. Kopjes Dio, Es en Fiƫra

zaterdag, 10 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Hoi Rene, eigenlijk wilde ik al eerder reageren op de dood van Bengel. Wat heb je dat allemaal goed neergezet zeg. Hij had het toch niet beter kunnen treffen dan bij jou he.

Ik schrijf je eerdaags een mailtje, zit nu eenmaal erg krap in mijn tijd. De verhuizing en nu weer het mooie weer, de kinderen wilen naar het zwembad.

Je bent een geweldige poezelpaps Rene, dat wilde ik je even zeggen.

Tot gauw en liefs, Marleen xxx

zondag, 11 juni, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Hoi Rene,
ik las het net in het andere logje van Bengel. Was nog niet op weblogland geweest deze week, dus ik had het gemist. Maar alsnog heel veel sterkte met het gemis. Want dat zal het beslist zijn. Arme oude Bengel.....

Maar het is idd lekker weer geworden. En toch wil Balou lekker de tuin in, ondanks dat het warm is. Maar ik zorg wel dat hij in de schaduw blijft.
Hier is gelukkig niet veel oranje te merken. Alleen de oranje zonneschermen die omlaag zijn;)

Groetjes van Esther en Balou

zondag, 11 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina