2006-06-09

Natasha is in orde

Er is gelukkig niks aan de hand met Natasha. Ze is gewoon een beetje moe van al dat spelen dat ik vannacht met haar gedaan heb.

Natasha staat al weer

Het kan natuurlijk ook zijn dat ze geen ochtendkat is. Ik ben namelijk een ochtendkat, avondkat, overdagkat en zoals nu blijkt ook een nachtkat. Ik ben gewoon altijd actief en deze huiskat kan mij gewoon niet bijbenen. Het wordt tijd dat het baasje met mij gaat wandelen.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

2 Reactie(s):

Blogger Myy schreef...

A lovely cat you have! Mine is all white and of mixed race, but beautiful lady as well. ;)

vrijdag, 09 juni, 2006  
Blogger Rene schreef...

Well, thank you! Actually, this lady wasn't feeling so good this morning and that might just be because my 14 yoa abyssinian called Bengel died last Sunday. Some cats have more problems than others to adjust to the new situation.

vrijdag, 09 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina