2006-06-13

Nu is het fijn spelen

Het baasje heeft net de balkondeur dichtgedaan en wij pakken de motjes die naar binnen gevlogen zijn. Verder speelt het baasje met ons met de digicamera in de hand. Hier is een fotoverslag.

Natasha vangt motje
Natasha heeft een motje te pakken.

Rasheed loopt voorbij
Terwijl ik naar mijn volgende spelletje loopt, wordt ik gefotografeerd.

Rasheed speelt met touwtje
Dat is namelijk met een touwtje met een geel dingetje eraan spelen.

Natasha speelt met touwtje
Natasha vindt het touwtje ook leuk om mee te spelen.

Natasha speelt met touwtje
Natasha is meer van de bezitterige...

Rasheed speelt met touwtje
Ik ben meer van spelen en dan loslaten... en dan weer pakken.

Rasheed speelt met touwtje
Zo dus!

Rasheed bij broek baasje
Ik vind het ook leuk om bij de broek van het baasje te spelen.

Rasheed tussen benen baasje
Je kunt namelijk zo lekker tussen de benen kruipen, als een holletje.

Natasha speelt met touwtje
Ah, het volgende spelletje, een koordje met een ring eraan vast. Natasha laat even zien hoe het werkt.

Natasha zit op koordje
Alhoewel, je moet er niet op gaan zitten, want dan kan het baasje niet verder spelen, Natasha!

Natasha heeft iets te pakken
Tussendoor heeft Natasha weer een motje gevangen, een motje dat snel kat zal worden.

Rasheed speelt met koordje
Ik doe even voor hoe het moet, dat spelen met een touwtje. Zo dus!

Rasheed zit op terrasstoel
Eventjes uitrusten van dat gespeel en gejaag.

Rasheed speelt met koordje op terrasstoel
Maar niet voor lang, want er moet nog gespeeld worden!

Rasheed speelt met koordje op terrasstoel
Oeh, ik kan er net niet bij.

Natasha speelt met touwtje
Natasha doet het redelijk, maar ze heeft het nog niet helemaal begrepen. Je moet niet met je hele gewicht op het koordje gaan zitten.

Zo gingen we nog even door. Het was hartstikke leuk na een hele dag niksdoen. Hopelijk doen we het morgen weer.

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden: