2006-07-15

Ik wil nog steeds graag naar buiten

Ik snap er dus niks van. Ik miauw telkens zo, dat het baasje begrijpt dat ik naar buiten wil. Zou het iets met de warmte te maken hebben. Ach, dan ga ik toch gewoon liggen waar het mij uitkomt. Alleen schijnt het baasje daar niet zo van gediend te zijn. Hij is bang dat ik overreden wordt door een auto. Die auto's stoppen toch voor zo'n bloedmooie kat als ik, of niet soms?

Rasheed kijkt enthousiast naar boven

Dan wachten we nog maar een poosje...

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Natuurlijk stoppen ze voor je, alhoewel er zijn natuurlijk altijd asoos die dat niet doen. Vraag het baasje maar om een keertje heeeeeeeeeeel vroeg te gaan wandelen dan is het nog niet zo warm. Kopjes Dio, Es en Fiƫra

zaterdag, 15 juli, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina