2006-07-19

Prachtige morgenwandeling

Ah, vanmorgen mocht ik lekker vroeg gaan wandelen. We zijn bijna een uur weggeweest en ik heb maar weinig op de grond gelegen. Ik heb een paar poezen gezien en een hondje dat in het water was gesprongen (iek, eng hondje).

Rasheed ziet iets heel interessants op de grond
Als het nog niet zo warm is, zijn er nog veel vliegjes en zo te zien.

Rasheed loopt in een prachtig parkje
Dit is een plantsoentje wat meer een parkje is en een aantal katten vindt het fijn om hier te zijn. Ik eigenlijk ook.

Rasheed heeft een vliegje gevangen
Kijk, hier was het allemaal om te doen. Vliegjes vangen. Deze vliegen zijn tenminste niet zo sloom als binnenvliegen.

Rasheed heeft genoeg van zijn tuigje
Op een gegeven moment had ik toch wel weer genoeg van dat tuigje.

Een fijne wandeling op een prachtige woensdagmorgen.

Hier is nog een diashow van de mooiste foto's die het baasje heeft gemaakt, met een lekker muziekje eronder.



   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Ha Rasheed, fijn dat je weer een keer lekker buiten hebt gewandeld. Kopjes Dio, Es en Fiƫra

donderdag, 20 juli, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina