2007-02-08

Sneeuw!!!!

Vanmorgen gingen het baasje en ik meteen naar buiten zodra het baasje zich aangekleed had. En wat zag ik daar:

Wat is dat nu?

Natuurlijk wilde ik dat even bekijken...

Ah, sneeuw!

Het sneeuwde zo hard en het was ineens zo koud, dat ik niet verder wilde. Lekker terug naar binnen en het vanaf mijn balkonnetje bekijken...

Het balkonnetje op...

Labels: ,

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Je hebt gelijk Rasheed om gauw weer naar binnen te gaan. Sneeuw is veel te koud aan onze poezelige pootjes. Kopjes Dio, Es en Fiƫra

donderdag, 08 februari, 2007  
Anonymous Anoniem schreef...

Hoi Rene

lijkt het je leuk om op mijn katten forum te komen kletsen??
http://www.kattenkoppen.topforums.be/

wie weet zien we je snel

Gr Helen

dinsdag, 15 mei, 2007  

Een reactie posten

<< Beginpagina