2006-10-11

Liever aandacht dan leesvoer

Het baasje was een boek aan het lezen dat vandaag via de post binnen gekomen was, toen ik liet merken dat ik aandacht wilde. Boeken lezen is goed, maar Rasheed aaien is beter!



   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

4 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Jij wilde gewoon aandacht en kan het niet hebben dat het baasje met zijn neus in de boeken zit.Samen een boek lezen is ook heel gezellig.
Groetjes Sjoukje

vrijdag, 13 oktober, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Lezen moet het baasje maar in zijn eigen tijd doen hoor. De poezels eerst zeggen wij altijd. Kopjes Dio, Es en Fiëra

zaterdag, 14 oktober, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Dat had ik dus van de week met de pc Rasheed. Vrouwtje zat weer achter dat ding toen ze thuis kwam van werken. Vond ik ook niet leuk. Dus ben ik maar voor haar neus gaan zitten.

Groetjes van Balou

zondag, 15 oktober, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

jij weet wel een manier om baasjes aandacht te trekken. Aaien is ook veel leuker hè. Zo te zien komt baasje nooit door dat boek heen.
Groetjes Sjoukje

maandag, 30 oktober, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina