2006-07-30

Moet dat nou?

Het baasje nam een paar foto's van dat ik me aan het wassen was. Was dat nou per se nodig en kan hij niet wat anders fotograferen? Zucht...

Rasheed wast zich

   ^. .^
Kopje van Rasheed.

Sleutelwoorden:

3 Reactie(s):

Anonymous Anoniem schreef...

Oeps, niet de meest elegante foto van je Rasheed. Kopjes Dio, Es en Fiëra

zondag, 30 juli, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

De baasjes ook altijd met hun camera als je je eigen net aan het wassen ben
Groetjes van trees en de poezen

zondag, 30 juli, 2006  
Anonymous Anoniem schreef...

Ik word ook niet goed van dat digitale ding waar het vrouwtje mee rond loopt.
Kijk, als ze nu eens een hele mooie foto van me maakt, dan is het oké. Maar soms zitten er foto's tussen waarvan ik denk: Moet dat nou??????

Groetjes van Balou

zondag, 30 juli, 2006  

Een reactie posten

<< Beginpagina